Zomerkamp China

De University of Science and Technology of China (USTC) organiseert de 2018 ‘Future Physicist International Summer Camp’ van 1 tot 14 juli. Je bevind je in een multiculturele omgeving en hebt de kans om de Chinese cultuur beter te leren kennen! De UT heeft nauwe banden met USTC, en mede daarom biedt USTC voor 1 á 2 studenten per jaar (van de opleidingen ST en TN, dus in totaal 3 of 4 studenten) een beurs die deelname, huisvesting, excursies en vliegtickets vergoedt. Bovendien doen aan deze summerschool topstudenten van over de hele wereld mee. Een geweldige kans om twee weken in de zomer in China door te brengen, en ook nog eens heel veel te leren en je netwerk uit te breiden. Als je interesse hebt kan je je inschrijven voor 15 april via http://fpisc.ustc.edu.cn. Ook moet je je inschrijving doorgeven bij de Faculty Exchange Officer van TNW Sarah Kotter en de UTwente-China Country Coordinator Louis Winnubst. Voor meer informatie over de zomerschool kan je ook bij hem terecht. Je kan bij het bestuur vragen om een testimonial van mensen die in 2016 geweest zijn.