TNW-activiteit 2019

Eind april heeft de TNW-activiteit van 2019 plaatsgevonden, dit jaar met nauw betrokkenheid van de faculteit TNW.

Dankzij de bijdrage die zij hebben geleverd, konden de deelnemers genieten van een bubbelvoetbal, archery tag en lasergamen. Dit gelukkig gepaard met heerlijk weer en de nodigende verkoelende drankjes. Afsluitend was er nog genoeg pizza en gezelligheid om het nog even vol te houden.

Alles was gratis voor de deelnemers omdat de faculteit meer wil doen aan integratie tussen de studie en daarmee ook de studieverenigingen. Nu houdt het niet op bij deze activiteit, er zijn nog veel meer opties zoals “TNW denk je mee”. Dit vindt 11 juni plaats en deze dag zullen er discussies plaatsvinden over verschillende onderwerpen binnen de faculteit. Inschrijven kan op Mijn Arago, zie het activiteitenoverzicht!