The Arago room is currently open.
Léon Goedegebuur has room service.

Technische Natuurkunde weer Topopleiding!

Vandaag is de Keuzegids Universiteiten 2017 verschenen. Voor het vijfde jaar op rij mag Technische Natuurkunde aan de Universiteit Twente zich Topopleiding noemen. Dit is een erg mooi resultaat waar we trots op mogen zijn, en reden voor een feestje!

Technische Natuurkunde en Scheikundige Technologie behoren als enige opleidingen in Twente tot het lijstje van 20 opleidingen in Nederland die al vijf jaar op rij topopleiding zijn (http://www.keuzegids.org/nieuws7725-vandaag-keuzegids-universiteiten-2017). Net zoals vorig jaar scoort TN 82 punten, wat ruim voldoende is om zichzelf een toplopleiding te mogen noemen.

Dit goede nieuws is reden voor een feestje! Vandaag zijn er in de AK heerlijke tompoucen te vinden, en om 16:00 organiseert de opleiding van TN een borrel tegenover de practicumzalen op vloer 4 van Carré. Kom vooral langs, om dit goede nieuws met ons te vieren!