Week of Inspiration

Van 21 tot 25 November zal dit jaar de Week van Inspiratie 2016 plaatsvinden. De UT verwelkomt vooraanstaande wetenschappers en experts in de collegezalen. Het programma bevat een breed scala aan onderwerpen: van Gerard ’t Hooft (Quantum Black Holes) en Victor Mids (Neuromagic) tot Arnon Grunberg (Love and Technology). Bij de lunchlezingen wordt een gratis lunch aangeboden.

Naast deze inspirerende lezingen bevat het programma ook andere ‘mind-opening’ events, voor zowel studenten als docenten. Studenten presenteren bijvoorbeeld bijzondere projecten, onderwijswetenschapper Ray Land geeft een workshop lesgeven. De week wordt op donderdag 24 november afgesloten met een Comedy Night en Pub Quiz. Mis het niet!

Inschrijving is verplicht voor alle activiteiten, en volledig gratis. Check voor meer informatie over het volledige programma, alle sprekers, events en de inschrijving: www.utwente.nl/weekvaninspiratie.