The Arago room is currently open.
Bob Stegeman has room service.

Homecoming Day UT-alumni@ASML

Op 20 december organiseert MESA+ een dag voor UT-alumni die tegenwoordig bij ASML werken. Tijdens deze dag zal MESA+ hen laten zien wat er op dit moment allemaal gebeurt op de UT.

Onderdeel van het programma is een interactieve lunch waarin ze in een World Café setting medewerkers, studenten en PhD’s van de UT en medewerkers van ASML bij elkaar brengen om te discussiëren over bepaalde onderwerpen, ideeën of uitdagingen die zowel vanuit de UT als ASML worden aangedragen. Hiervoor worden een aantal tafels geformeerd waar per tafel een specifiek onderwerp aan de orde zal komen.

Na deze lunch zal nog een aantal pitches worden gegeven door o.a.  Detlef Lohse, Stefano Stramigioli (tbc), Fred Bijkerk en Pepijn Pinkse. Hierna zal er een rondleiding gegeven worden over de UT en als afsluiting is er een borrel. Tijdens deze borrel is het mogelijk om met de UT-alumni, die nu bij ASML werken, in een ontspannen sfeer te praten.

Lijkt je het leuk om hierin mee te discussiëren en het middagprogramma mee te doen? Stuur dan een mailtje naar H.A.M.Heesink@utwente.nl.

Zie ook dit UTnieuwsartikel over de dag.