Inschrijvingen PION 2017 geopend!

Binnenkort is het weer tijd voor de meest uitdagende natuurkundewedstrijd van het jaar: PION (Project Interuniversitaire Olympiade Natuurkunde)! Dit jaar vindt het plaats op 24 februari, georganiseerd door Marie Curie in Nijmegen. Het is te zien als een universitaire versie van de natuurkunde olympiades van de middelbare school. Denk je dat jij, samen met maximaal drie teamgenoten, goed genoeg bent om een toegangsbewijs voor de PLANCKS (de internationale finale in Oostenrijk) te veroveren? Schrijf je dan nu in via de site en demonstreer op 24 februari je natuurkundekunsten in Nijmegen! Voor meer informatie zie pion.marie-curie.nl, het facebookevenement (www.facebook.com/events/214414009010741) of stuur een mailtje naar pion@science.ru.nl.