Nationale Studenten Enquête 2017

Half januari is de Nationale Studenten Enquête 2017 (NSE) van start gegaan. De NSE is een landelijk onderzoek waarin jaarlijks tienduizenden bachelor- en masterstudenten hun mening geven over hun studie. Ook de Universiteit Twente doet hier aan mee.

Iedere student ontvangt vanaf half januari een uitnodiging per e-mail. In deze e-mail staat een link waarmee je direct kunt inloggen. (Heb je eind januari geen uitnodiging van de NSE ontvangen, vraag dan je persoonlijke inlogcode op met de ‘lost link tool’ op www.nse.nl.)

De Nationale Studenten Enquête: waarom?

• Jouw mening helpt aankomend studenten bij het maken van de juiste studiekeuze: de resultaten worden gepubliceerd op de onafhankelijke vergelijkingssite Studiekeuze123.nl en worden daarnaast ook gebruikt als belangrijke bron voor de Elsevier studiegids en de Keuzegids Universiteiten.
  • Jouw mening helpt de UT om de kwaliteit van het onderwijs te kunnen verbeteren.
  • Maak kans op reischeque t.w.v. € 2.000,- of een andere mooie prijs.

Lees meer over de NSE.