Arago room

The Arago room is currently closed.

Stel je verkiesbaar voor de faculteitsraad!

Hieronder volgt een bericht namens de faculteitsraad van TNW:

Binnenkort zijn er weer verkiezingen voor de faculteitsraad (FR) van TNW. De FR is het medezeggenschapsorgaan van de faculteit, wat betekent dat zij de decaan en de rest van het management van de faculteit adviseert en controleert.

Wij zijn op zoek naar studenten die interesse hebben in zaken die spelen op facultair- en universiteitsniveau en ervaring op willen doen met het bestuur van de faculteit. Ervaring in een ander medezeggenschaps-orgaan of bestuur komt van pas, maar is niet vereist. Je wordt verkozen voor één jaar.

Als FR lid vergader je elke zes weken met het management van de faculteit en verder vergader je ook intern met alleen de FR. In het totaal komt dit neer op ongeveer éénmaal per twee weken vergaderen. De onderwerpen die op de agenda komen: de internationalisering van de faculteit, de samenstelling van het OER, het jaarplan van de faculteit en personeelszaken. Als actieve student in de faculteitsraad kun je veel betekenen voor het onderwijs van je eigen opleiding.

Ben jij geïnteresseerd om in samenwerking met andere studenten en medewerkers je in te zetten voor het functioneren van onze faculteit? Stel je dan verkiesbaar! Op onze website (http://fr.tnw.utwente.nl) kun je meer informatie krijgen. Je verkiesbaar stellen voor de FR kan door vóór 12 april te mailen naar bfd-tnw@utwente.nl.

Aarzel ook vooral niet om één van ons te benaderen met opmerkingen of vragen.

Met vriendelijke groeten,

Sanne Bentum (GZW)