The Arago room is currently closed.

Sportdag en zomerborrel

Afgelopen donderdag was het zo ver: het jaarlijkse sport-, eet- en drinkfestijn vond weer plaats. ’s Middags hebben verschillende teams van Aragonauten en vakgroepen hun krachten gemeten met basketbal, volleybal, voetbal en ultimate frisbee op de FyFy sportdag. Vervolgens was er geen tijd om uitgeput te zijn, want de Nanothlon ging van start! Bij deze spannende wedstrijd leggen de deelnemers vijftig meter af in het zwembad, gevolgd door 1.5 km fietsen en 400 m hardlopen over decampus. Zowel in het herenklassement als in het damesklassement van Arago hebben de titelverdedigers overwonnen: Pim Venderbosch (tijd: 04:28) en Wietske Hekstra (tijd: 06:30), gefeliciteerd!

Daarna konden de verloren kilo’s gecompenseerd worden op de zomerborrel, onder genot van zon, eenbarbeque, bier/fris en gezelligheid. Ook is Thijs van den Berg door de opleiding benoemd tot studentassistent van het jaar, tijdens deze borrel. Al met al kunnen we zeggen dat de zomer goed ingeluid is! Wij wensen iedereen nog veel succes tijdens de laatste (tentamen)weken van het jaar.

Zomerborrel 2017