Update Coronavirus

Om verdere verspreiding van het virus COVID-19 te voorkomen, zal in lijn met de maatregelen vanuit de UT en de faculteit TNW het volgende gebeuren binnen Arago:

• De Aragokamer zal minstens tot 31 maart 2020 gesloten blijven. Dit geldt ook voor de studieruimte ‘Open huis de Winter’.
  • Alle Aragoactiviteiten in de periode tot 31 maart 2020 zullen gecanceld worden. Voor mensen die zich hebben ingeschreven zullen alle eventuele kosten worden kwijtgescholden.
  • Iedereen wordt geadviseerd om vanuit huis te werken. Dit geldt ook voor commissievergaderingen. Deze kunnen gewoon doorgaan via Skype of Discord.

We weten dat de situatie rondom het coronavirus snel verandert. Dit zijn daarom voorlopige besluiten. Mochten er dingen veranderen, dan zullen we iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden.

Veel liefs en op jullie gezondheid,

Het 93e bestuur der S.V. Arago