The Arago room is currently open.
Léon Goedegebuur has room service.

Lid van Verdienste Tine van Dam overleden

Afgelopen zaterdag 28 augustus is lid van verdienste Tine van Dam op 90-jarige leeftijd overleden.

Tine van Dam was een medewerker aan de faculteit TN van het eerste uur. Van 1965 tot 1992 ging zij over het eerstejaarsonderwijs van de Technisch Natuurkundigen en elke student kende haar dan ook.

Ieder jaar was ze ook zeer betrokken bij de introductie, welke altijd samen met Arago werd gepland. Dankzij haar inzet werd sindsdien ook elke nuldejaars lid van de vereniging.

Vanwege haar bekendheid was de practicumzaal op Hogekamp vloer 4 naar haar vernoemd, maar voor haar inzet voor Arago was zij in al haar jaren werk nooit bedankt. Dit werd goedgemaakt in 1992 toen zij werd verkozen tot Lid van Verdienste.

Wij wensen de familie en nabestaanden veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.